1. Yleistä

Myymme tuotteitamme ja palvelujamme yrityksille, yhteisöille, kunnille ja valtiolle.

2. Hinnat

Kaikki verkkosivuillamme ja tarjouksissa ilmoitetut hinnat ovat ilman arvonlisäveroa (ALV 0%). Kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero veloitetaan asiakkaalta, joka sisältyy eriteltynä laskun loppusummaan.

3. Kauppahinnan tarkastaminen

Myyjä pidättää itsellään oikeuden hintojen tarkistukseen, mikäli valuuttakurssit, tuontimaksut tai muut tavarantoimittajasta riippumattomat maksut, verot tai muut julkisoikeudelliset maksut muuttuvat ennen ostajan maksusuoritusta.

4. Maksuehdot

Yritykset, yhteisöt, kunnat ja valtio voivat ostaa tuotteitamme laskua vastaan. Maksuaika on tyypillisesti 14 - 21 päivää netto ellei toisin sovita. Laskutustapoina joko verkkolaskutus, sähköpostilasku tai paperilasku.

Yrityksen on ilmoitettava tilauksen yhteydessä yrityksen virallinen nimi, Y-tunnus, laskutusosoite ja toimitusosoite.

5. Toimitukset

Toimitamme asiakkaiden tilaamat tuotteet joko suoraan varastostamme tai kuriirilähetyksenä valmistajan varastolta asiakkaalle. Asiakkaan niin halutessa, voidaan tilattavien tuotteiden toimittamisessa käyttää asiakkaan omaa kuljetussopimusta.

Toimituskulut ilmoitetaan aina erikseen tarjouksessa ellei kyseessä ole DAP-toimitus, jolloin toimituskulut sisältyvät tuotteen hintaan.

6. Toimitusaika

Tuotteiden toimitusajat ovat normaalisti 3 - 7 arkipäivää. Toimitusaika vahvistetaan tilausvahvistuksen yhteydessä tai asiakkaan pyynnöstä erikseen ennen tilausta.

7. Viivästyskorko, erääntyneet saatavat ja omistusoikeus

Eräpäivän jälkeiseltä ajalta perimme kulloinkin voimassa olevan korkolain mukaisen viivästyskoron. Maksumuistutuksesta perimme 8,00€ (alv 0%) lisämaksun. Siirrämme automaattisesti kaikki yli 14 päivää myöhässä olevat laskusaatavamme perintätoimistolle perintätoimenpiteitä varten ilman erillistä ilmoitusta. Toimitettujen tuotteiden omistusoikeus säilyy myyjällä, kunnes koko kauppahinta mahdollisine korko- tai perintäkuluineen on kokonaan maksettu.

8. Huoltoon tulevat laitteet

Mikäli asiakas lähettää tuotteen huoltoa (ml. takuuhuolto) varten, tulee hänen ensin täyttää huolto- ja RMA-lomake (lähetämme lomakkeen asiakkaalle sähköpostitse). Otamme sen jälkeen yhteyttä asiakkaaseen mahdollisimman pian sopiaksemme jatkotoimenpiteistä. Asiakkaalta veloitetaan mahdollisten huoltokustannusten lisäksi toimituskustannukset tuotteen valmistajan osoittamaan huoltopisteeseen ja huolletun laitteen palautuksen toimituskustannukset asiakkaalle. Takuuhuollon kyseessä ollessa asiakkaalta veloitetaan toimituskustannukset valmistajan osoittamaan huoltopisteeseen ja myyjä vastaa tuotteen takuuhuollon jälkeisistä toimituskustannuksista asiakkaalle.

9. Muut ehdot

Muilta osin sovelletaan Teknisen Kaupan Liiton yleisiä myyntiehtoja ellei ehdoista ole erikseen muuta sovittu.


Henkilörekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

Timeless Technology (Y-tunnus: 1943177-5), Keulantie 1 D 29, 28190 Pori

2. Rekisterin nimi

Timeless Technology asiakasrekisteri (CRM) - Suomi.

3. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Rekisteriä käytetään asiakassuhteen hoitoon, asiakasyhteydenpitoon ja markkinointiin. Rekisterin tietoja käytetään ainoastaan Timeless Technologyn omaan suoramarkkinointiin, jollei asiakas ole sitä erikseen kieltänyt.

4. Rekisterin tietosisältö

Asiakkaan yhteystiedot ja tilaamisen mahdollistavat tiedot: sukunimi, etunimi, yrityksen nimi, y-tunnus, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Mahdollinen kielto lähettää asiakkaalle suoramarkkinointia. Tiedot asiakkaiden tilauksista ja heille tehdyistä toimituksista.

5. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterin yhteys- ja asiakkuustiedot saadaan asiakassuhteen syntyessä ja sen aikana asiakkaan rekisterinpitäjälle tekemistä ilmoituksista. Suoramarkkinointikielto tallennetaan asiakkaan erillisen ilmoituksen perusteella.

6. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Asiakasrekisteristä ei luovuteta tietoja.

7. Rekisterin suojauksen periaatteet

Asiakastietoja sisältävän järjestelmän käyttöön ja asiakastietojen muuttamiseen ovat oikeutettuja vain erikseen määritellyt rekisterinpitäjän omat työntekijät. Kullakin käyttäjällä on oma käyttäjätunnus ja salasana järjestelmään. Vaitiolovelvollisuus sitoo asiakasrekisteritietoja käsitteleviä työntekijöitä.

Asiakasrekisterin tiedot on tallennettu suojattuun pilvipalveluun. Rekisterinpitäjän ja sen työntekijöiden tietokoneille (laptopit, tabletit ja älypuhelimet) ei talleteta paikallisesti asiakasrekisterin tietoja, vaan niitä käytetään pilvipalvelun kautta.

Tietoja kerrotaan tai luovutetaan ulkopuolisille vain lakiin perustuvan ilmoitusvelvollisuuden johdosta, kuten asiakkaan omasta pyynnöstä tai viranomaisen lakiin perustuvasta pyynnöstä.